تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان کرمان جام ولایت مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳:۵۶
کد خبر: ۸۳۱۰۶۹
تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان کرمان جام ولایت مشخص شدند
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از مشخص شدن چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان کرمان جام ولایت خبر داد.

عرفان امیرخسروی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان که از سوی ریاست محترم استان با عنوان جام ولایت نامگذاری شده بود، از چند ماه پیش آغاز شد و ۱۳ تیم در قالب دو گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در گروه الف این رقابت‌ها که تیم‌های آینده‌سازان عنبرآباد، پیشرو انار، تختی بم، شهرداری اندوهجرد، شهرداری راور و نخل جنوب کرمان حاضر بودند، پس از ده هفته رقابت، تیم‌های پیشرو انار و نخل جنوب کرمان هرکدام با کسب هجده امتیاز که تفاضل گل پیشرو انار بهتر بود، توانستند به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

امیرخسروی با اشاره به هفت تیمی بودن گروه ب لیگ دسته اول فوتبال استان تصریح کرد: در این گروه نیز تیم‌های آزادگان انار، بام کویر بافت، دقیانوس جیرفت، شهداء استبرق شهربابک، شهداء سیریز زرند، منتخب نرماشیر و هزار کرمان حاضر بودند که پس از چهارده هفته رقابت، تیم‌های شهداء سیریز زرند و دقیانوس جیرفت به ترتیب با کسب ۲۴ و ۲۰ امتیاز توانستند به دور بعد صعود کنند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در این مرحله دو تیم پیشرو انار و دقیانوس جیرفت به مصاف هم می‌روند و تیم شهداء سیریز زرند نیز مقابل نخل جنوب کرمان قرار می‌گیرد.

امیرخسروی با بیان این که این دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان از کیفیت خوبی برخوردار بود، عنوان کرد: بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پایانی و فینال رقابت‌ها مشخص شود.

وی اضافه کرد: در این دوره لیگ یک دسته یک فوتبال استان، پیرو سیاست ریاست هیئت مبنی بر توسعه فوتبال در مناطق محروم، تیمی از شهرستان بافت پس از چندین سال حضور داشت، کما اینکه تیم‌هایی از شهرهای نرماشیر، اندوهجرد، راور، عنبرآباد و انار نیز شرکت داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز