مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

برگزاری دومین مجمع ملی سمن‌های جوانان، رخدادی بزرگ و مهم در حوزه جوانان به میزبانی کرمان بود

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۰:۴۸
کد خبر: ۸۳۱۰۹۴
برگزاری دومین مجمع ملی سمن‌های جوانان، رخدادی بزرگ و مهم در حوزه جوانان به میزبانی کرمان بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در حوزه جوانان برگزاری دومین مجمع ملی سمن های جوانان، رخدادی بزرگ و مهم در حوزه جوانان به میزبانی کرمان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی، دیدار نوروزی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان طی حرکتی خودجوش در سه پایگاه برای مردم سیل زده شمال کشور، اظهار داشت: هم اکنون پایگاه مرکزی واقع در چهارراه خورشید - جنب فرهنگسرای کوثر - خانه جوانان استان کرمان، پایگاه شماره یک در پردیسان قائم جنب دریاچه مصنوعی و پایگاه شماره دو در میدان کوثر در حال جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به سیل زدگان شمال کشور هستند.

وی به مهمترین اتفاقات در حوزه ی ورزش و جوانان طی سال 97 در کرمان اشاره و عنوان کرد: به لطف خداوند، حمایت‌های حضرتعالی و تلاش های همکاران، سال گذشته چه در حوزه جوانان و چه در حوزه ورزش، شاهد اتفاقات خوبی بودیم که مهمترین اتفاق در حوزه ورزش، حضور ورزشکاران و مدال آوری آن‌ها در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا و در حوزه جوانان نیز برگزاری دومین مجمع ملی سمن های جوانان، رخدادی بزرگ و مهم در حوزه جوانان به میزبانی کرمان بود.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه ی عزیزان، لطف خداوند، دعا و حمایت حضرتعالی سال 98 اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش و جوانان استان کرمان رخ دهد.

وی با اعلام اینکه از 26 فروردین جاری به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) هفته ی جوان آغاز می شود، افزود: در این هفته به اتفاق جوانان، حضور حضرتعالی می رسیم تا بدین ترتیب سال جدید در حوزه جوانان را نیز به برکت دیدار با شما آغاز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز