محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه در بم متوقف شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۷:۵۱
کد خبر: ۸۳۳۵۹۶
محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه در بم متوقف شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۳۰۹ کیلو و ۷۰۰گرم به ارزش تقریبی ۶میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت:دستگاه قضایی به صورت قاطع با قاچاقچیان عمده مواد مخدر برخورد می کند

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از استان سیستان و بلوچستان به مقصد استان یزد بارگیری نموده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

این مقام قضایی اعلام کرد:در این رابطه یک متهم اهل استان یزد دستگیر شده است و یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر توقیف شده است.

وی گفت:پس ازبازرسی از خودروی توقیف شده مشخص گردید مواد مخدر به شکل کاملا ماهرانه ای در باک این تریلر کشنده جاسازی شده بود.

دادستان بم در خصوص مجازات هایی که در قانون در این رابطه پیش بینی شده است،گفت:باتوجه به ماده ۴۵ اصلاحی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که برای حمل بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام را درنظر گرفته است و در صورت انجام تحقیقات و احراز علم و اطلاع مرتکب از حمل موادمخدر مکشوفه مجازات اعدام در انتظار مرتکب و سایر همدستان و مالکان این محموله خواهد بود

 

نظر شما