راه اندازی اتوبوس جوان در کرمان به مناسبت هفته جوان

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۲:۴۸
کد خبر: ۸۳۵۹۷۳
راه اندازی اتوبوس جوان در کرمان به مناسبت هفته جوان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به مناسبت هفته جوان، اتوبوس جوان، برای انجام خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های ازدواج، خانواده، تحصیلی، بهداشتی و تست‌های پزشکی در محلات محروم و حاشیه‌ای کرمان راه اندازی شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح اله اسدی در این خصوص اظهار داشت: از روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ۹۸، همزمان با هفته جوان، اتوبوس جوان با شعار "نشاط و امید" با حضور امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در محلات محروم و حاشیه ای کرمان به راه افتاد.

وی با اعلام اینکه این کار به مناسبت هفته جوان توسط انجمن دانش ورزان جوان، معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان  استان کرمان و ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم (ص) با همکاری مرکز بهداشت انجام شد، گفت: با توجه به اینکه متأسفانه آسیب های اجتماعی در محلات محروم، حاشیه ای و کمتر توسعه ی یافته ی ما بیشتر هستند، یک تیم متخصص از مرکز بهداشت متشکل از: مشاور، پرستار، پزشک و ... خدمات فرهنگی، مشاوره ای و بهداشتی به همراه تست های پزشکی رایگان را به جامعه هدف که همان جوانان مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و حاشیه ای هستند، ارائه می دهد.

اسدی با اشاره به اینکه این اتوبوس هر جا می رود، همراه خود جُنگ شادی برگزار می کند، افزود: بر این اساس، راه اندازی این اتوبوس علاوه بر افزایش روحیه شادی و نشاط، سبب افزایش سواد بهداشتی و ارتقای سطح سلامت افراد می شود.

وی تصریح کرد: هر کدام از اعضای این تیم تا پایان هفته جوان، تست های مربوطه، غربالگری و مشاوره (در زمینه‌های ازدواج، خانواده، تحصیلی، بهداشتی) را به منظور ارتقای سطح فرهنگی زناشویی، شناخت راههای پیشگیری، کنترل بحث "اچ .آی . وی" و ... انجام می دهند.

یادآور می شود: ۱۱ شعبان المعظم خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع)، «روز جوان» و از ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ۹۸ به عنوان «هفته جوان» نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز