پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی در سال گذشته

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۹:۱۳
کد خبر: ۸۳۸۰۳۶
پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به بیش از ۴۰ هزار زوج کرمانی در سال گذشته
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی ازدواج به بیش از ۴۰ هزار زوج این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح اله اسدی، ضمن اعلام این خبر  گفت: سال گذشته ۴۳ هزار و ۲۲۷ نفر متقاضی تسهیلات ازدواج بوده اند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۸۶۳ نفر وام خود را دریافت کرده اند که این رقم ۹۵ درصد متقاضیان را شامل می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۳۶۴ متقاضی در صف انتظارند که از این تعداد ۱۷۸ نفر در انتظار اخذ وام، ۷۸۶ نفر در انتظار تکمیل مدارک، ۲۴۳ نفر در انتظار پذیرش در شعبه و هزار و ۱۵۷ نفر در انتظار تعیین شعبه هستند.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری بیش از ۳۵۰ کارگاه آموزشی حین، قبل و بعد از ازدواج در سراسر استان توسط ورزش و جوانان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ده هزار نفر از جوانان از این آموزش‌ها بهره بردند.

وی به دوره‌های آموزشی ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کمبود مربی متخصص در این حوزه، طی دو مرحله ۵۴ نفر از واجدان شرایط به موسسه مدت معرفی شدند و آموزش‌های تکمیلی را دریافت و دوره تربیت مربی را گذراندند.

 اسدی برگزاری بیش از ده همایش بزرگ در خصوص تحکیم بنیاد خانواده توسط سمن‌های جوانان، برپایی نمایشگاه و جشنواره ازدواج و اجرای جشن‌های ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برشمرد و گفت: برگزاری این برنامه ها سبب رشد چشمگیری در عملکرد این حوزه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز