پروژه اتاق بازی و یادگیری دبستان دخترانه فقاهت ناحیه دو کرمان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۷:۰۲
کد خبر: ۸۳۸۹۹۱
پروژه اتاق بازی و یادگیری دبستان دخترانه فقاهت ناحیه دو کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان پروژه اتاق بازی و یادگیری دبستان دخترانه فقاهت ناحیه دو کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با حضور عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان حوزه ستادی و ناحیه دو کرمان پروژه اتاق بازی و یادگیری دبستان دخترانه فقاهت ناحیه دو کرمان افتتاح شد.

عباس ضیاء در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های بازی در درس دانش آموزان استفاده شود، افزود: شادی، نشاط و بازی شرط ماندگاری دانش آموزان در مدرسه است.

وی با بیان اینکه مدرسه باید به یک محیط شاد تبدیل شود و از حالت خشک و خشن خارج شود، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه اتاق بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی استان کرمان راه اندازی شده است.

ضیاء افزود: ما از بازی به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف برنامه درسی استفاده می کنیم و در این بین، بازی ها باید کاملا هدفمند باشد و باید بدانیم  بازی کودکان وقت تلف کنی نیست بلکه فرصتی برای یادگیری بهتر و سریع تر بوده که به دانش آموزان برای فهم بهتر موضوعات درسی کمک می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان، تصریح کرد: آموزش و پرورش در دوره ابتدایی سه برنامه جایگزینی تکالیف مهارت محور با مشق شب، برنامه ویژه مدرسه و پروژه بازی و یادگیری را اجرایی می کند.

ضیاء تاکید کرد: روش های یادگیری نیاز به بازنگری و بازآفرینی دارد و یکی از این روش ها، پروژه بازی و یادگیری است که در ۱۰ استان کشور اجرایی می شود و اولیاء دانش آموزان نیز به بازی کودکان اهمیت بدهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز