سارق مسلح در دام پلیس گرفتار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۸۳۹۵۱۴
سارق مسلح در دام پلیس گرفتار شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق مسلح در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 24 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمدرضا فداء" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشی مبنی بر انجام یک فقره سرقت مسلحانه احشام، وجه نقد و طلا و جواهرات در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارق با معرفی خود به عنوان راننده تاکسی بین شهری وارد یکی از منازل مسکونی در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری شده و با ایجاد رعب و وحشت با اسلحه اقدام به سرقت 52راس گوسفند،6میلیون تومان وجه نقد و 25گرم طلا و جواهر درکوتاهترین زمان کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی با انجام یکسری کار اطلاعاتی، سارق را شناسایی و وی  را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکردند.

سرهنگ " فداء" در ادامه گفت: مأموران کلانتری سارق را پس از دستگیری جهت انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند که متهم پس از رویارویی با ادله و شواهد کافی به سرقت مسلحانه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز