دستگیری قاتل کمتر از۳ ساعت پس از وقوع قتل

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۹:۵۳
کد خبر: ۸۴۰۱۵۲
دستگیری قاتل کمتر از۳ ساعت پس از وقوع قتل
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش 3ساعته ماموران کلانتری14 فردی که یک جوان 24 ساله را با سلاح سرد در یک نزاع به قتل رسانده بود دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در یکی از محلات شهر کرمان، بلافاصله ماموران کلانتری 14 این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران کلانتری14 در محل، مشاهده شد جوانی 24 ساله به ضرب چاقو از ناحیه"سر"به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که این  فرد به علت جراحات وارده فوت می کند.

سرهنگ فداءبا اشاره به متواری شدن عاملین این قتل از محل وقوع تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی ماموران کلانتری14محل اختفای عاملین نزاع که 3برادر بودند شناسائی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: این افرد در ابتدا منکر جرم خود شدند اما در نهایت پس از بازجویی های فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات موجود یکی از آنان به قتل جوان 24 ساله در یک نزاع اعتراف و متهمان جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی معرفی شدند.

وی  تصریح کرد: علت اصلی وقوع این قتل را می‌توان حمل سلاح سرد توسط قاتل و استفاده از آن در موقع درگیری دانست.

سرهنگ فداء بیان داشت: تمسخر و توهین به دیگران ، بی توجهی به عواقب خشونت هنگام درگیری و همراه داشتن اسلحه سرد از عوامل اصلی زمینه ساز درگیری های دسته جمعی می باشد که خانواده ها باید بر شیوه های کنترل خشم ، رفتار و معاشرت فرزندان توجه بیشتری داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز