توقیف ۱۴۰دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۱:۴۱
کد خبر: ۸۴۰۱۵۳
توقیف ۱۴۰دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج
فرمانده انتظامی کهنوج گفت:ازابتدای فروردین ماه با اجرای 7طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان140 وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ ها شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"شاهپور بهرامی" با اعلام این مطلب بیان داشت: با توجه به شمار بالای حوادث رانندگی از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون در راستای انضباط بخشی ترافیکی، 7طرح برخورد با خودروهای متخلف در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ها ماموران انتظامی و پلیس راهور با گشت زنی هدفمند و استقرار در نقاط از پیش تعیین شده93دستگاه خودرو و47دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ بهرامی بیان داشت: در این مدت در مجموع بیش از3هزار و سیصد دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی کهنوج در پایان با اشاره به استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی خاطرنشان کرد: هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه ها است و در این راستا سایر نهادها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز