دهقان:

قیمت خرما کاهش می یابد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷:۱۱
کد خبر: ۸۴۶۱۵۲
قیمت خرما کاهش می یابد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: حدود 25 هزار تن خرما در انبارهای بم، نرماشیر و ریگان موجود است و با توجه به اینکه حدود یک ماه آینده خرمای جدید تولیدی در استان وارد بازار می شود، قیمت خرما کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدعلی دهقان در هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: دستگاه های اجرایی باید پیش بینی های لازم برای تعادل بخشی به قیمت محصولات مختلف را در دستور کار داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش قیمت خرما در روزهای آینده، تصریح کرد: حدود 25 هزار تن خرما در انبارهای بم، نرماشیر و ریگان موجود است و با توجه به اینکه حدود یک ماه آینده خرمای جدید تولیدی در استان وارد بازار می شود، قیمت خرما کاهش خواهد یافت.

دهقان از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در کرمان تقدیر کرد و گفت: این استان آمادگی دارد که نمایشگاه طرح ضیافت را در سایر نقاط شهر نیز برگزار کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان تصریح کرد: در یک ماه گذشته به ازای هر فرد کرمانی چهار کیلو شکر را در این استان توزیع کرده ایم  و در این رابطه حدود 900 تن شکر توزیع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز