عدم رعایت نکات بهداشتی،منجر به پلمپ یک نانوایی درفاریاب شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۹:۰۱
کد خبر: ۸۴۶۱۵۵
عدم رعایت نکات بهداشتی،منجر به پلمپ یک نانوایی درفاریاب شد
همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر بهداشت عمومی علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب به همراه نماینده اداره صمت ،نماینده شبکه بهداشت از نانوایی ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی ها) سطح شهرستان فاریاب بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: در این بازدید یک نانوایی به علت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ گردید و همچنین مقادیری  کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته معدوم شد.

این مقام قضائی اعلام کرد:برای 5 نانوایی بدلیل کم فروشی و 2 مرکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی)به دلیل عدم درج قیمت ها توسط اداره صمت و تعزیرات حکومتی  تشکیل پرونده گردید.

وی ادامه داد:دراین بازدید همچنین به واحد های صنفی که نکات بهداشتی را به صورت کامل و صحیح رعایت نکرده بودند  تذکر داده شد تا ظرف مهلت معین نواقص خود را برطرف کنند.

این مقام قضائی  افزود: با کسانی که مقررات مربوط به صنف خود را رعایت نکند و تهدیدی علیه بهداشت عمومی باشد به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد

علیرضا سالاری در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدیدها اعلام کرد :به صورت هفتگی از تمام صنف ها بازدید بعمل می آید و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز