اعتراف به ۶۷ فقره سرقت در بم

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۹:۰۵
کد خبر: ۸۴۶۱۶۲
اعتراف به ۶۷ فقره سرقت در بم
فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری3 سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره و اعتراف آن ها به 67 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"اکبر نجفی"در این خصوص گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم منزل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران  با انجام کار اطلاعاتی 3سارق سابقه‌دار را شناسائی کردند و در ادامه با تحت نظر قرار دادن آنها، دست داشتن آنان در سرقت های متعدد محرز شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری این سارقان در مخفیگاهشان بیان داشت: در بازرسی از این مکان تعداد زیادی لوازم منزل و برخی اقلام مانند موتور کولر، کنتور آب، لوازم برقی، موتور سیکلت و برخی اقلام دیگر کشف و در ادامه 3 مالخر مرتبط با آنان نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این سارقان در برابر مستندات و ادله موجود به 67 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از شناسایی تعدادی از شکات، لوازم سرقتی کشف شده به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان با اشاره به تحویل این 6 نفر به مراجع قضائی از شهروندان خواست هیچگاه در امر مراقبت از منزل، اماکن خصوصی و وسایل نقلیه خود سهل انگاری نکنند و حضور یا تردد افراد و خودروهای مشکوک در سطح محله را به پلیس گزارش دهند.

 

 

نظر شما