پیام تبریک مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۵:۳۸
کد خبر: ۸۴۶۸۹۳
پیام تبریک مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این پیام به شرح زیر است:

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

 روابط عمومی باید بعنوان بازویی توانمند و مشاوری امین برای مدیران ارشد هر سازمان عمل نماید و ضمن گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل آنها نقش قابل توجهی در راستای تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان ایفا کند.

 نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است و بی تردید پاسخگو بودن، مخاطب محوری و اطلاع رسانی صحیح و شفاف از ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی به ویژه هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را  از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

هادی طالبی

مدیر روابط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز