ضرورت خلق آثار هنری تأثیرگذار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۹:۴۸
کد خبر: ۸۴۷۸۸۵
ضرورت خلق آثار هنری تأثیرگذار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان از همکاری تنگاتنگ شهرداری با نیروی انتظامی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی جوشایی در دیدار معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان با وی، با بیان این‌که باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در نسل جوان تلاش کنیم، گفت: در کنار برپایی یادواره شهدای نیروی انتظامی، باید با خلق آثار هنری تأثیرگذار در فضای مجازی و محیطی، نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی ضمن تأکید بر همکاری شهرداری برای اجرای یادواره شهدای نیروی انتظامی، ازجمله تبلیغات این یادواره در فضای محیطی شهر گفت: در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، در حال راه‌اندازی گروهی متشکل از جوانان خوش‌فکر در حوزۀ ساخت کلیپ و موشن‌گرافیک هستیم که به مناسبت برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی، از ظرفیت این گروه برای ساخت کلیپ‌ها و موشن‌گرافیک‌های خلاقانه در زمینۀ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد.

جوشایی به اولویت نام‌گذاری معابر شهر کرمان به نام شهدا در کمیتۀ تخصصی نام‌گذاری معابر شهرداری کرمان که در معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: در همین زمینه نام‌گذاری معبری به نام سردار شهید منصور زنده‌روح، از شهدای نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شهرداری کرمان در تنظیف محل برگزاری یادواره شهدا، فراهم کردن اتوبوس برای ایاب و ذهاب مردم به محل برگزاری یادواره و سایر موارد آماده همکاری است. 

 

نظر شما