وقتی قاتلان مسلح یکی پس از دیگری خود را تحویل سیستم قضائی می دهند!/عاملان قتل دو تن از شهروندان رودباری خود را به دستگاه قضایی معرفی کردند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۶:۴۰
کد خبر: ۸۴۷۸۹۹
وقتی قاتلان مسلح یکی پس از دیگری خود را تحویل سیستم قضائی می دهند!/عاملان قتل دو تن از شهروندان  رودباری خود را به دستگاه قضایی معرفی کردند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت : در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی دادستانی با سران طوایف، عاملان قتل دو تن از شهروندان رودباری ، صبح امروز تحویل این مرجع قضائی شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حامد عمرانی اظهار داشت : در سال 95 دو جوان به نام های (س.م) و (ه .م)به صورت مسلحانه اقدام به تیراندازی به سمت یک خودروی عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان نموده بوده اند که متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را ازدست داده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب بیان داشت : در چند ماه اخیر این پنجمین قاتل مسلحی است که با رایزنی های صورت گرفته توسط دادستانی با سران طوایف، خود را به دستگاه قضایی معرفی کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شده است که  قاتلان مسلح یکی پس از دیگری خود را تحویل سیستم قضائی می دهند؟ گفت:عوامل متعددی در این رابطه نقش دارند که مهمترین آنها اعتماد به رسیدگی عادلانه در دستگاه قضائی و ابراز ندامت و پشیمانی افرادی است که مرتکب چنین اقداماتی از روی عصبانیت و خشم آنی انجام می دهند

دادستان رودبار جنوب گفت: افرادی که مرتکب این قبیل جنایت ها می شوند می دانند در صورت عدم تکمین به سیستم قضائی با برخورد سخت و قاطع قوه قضائیه و پلیس مواجه خواهند شد.

وی در پایان گفت : میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار در مناطق جنوب استان ،منجر به تقویت  حس اعتماد مردم به حاکمیت و دستگاه قضایی شده است و مشارکت بیش از پیش مردم باعث  تامین امنیت پایدار در جنوب استان می شود.

 

نظر شما