مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

دانشجو معلمان با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان از خدمات آن بهره‌مند شوند

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۱:۱۹
کد خبر: ۸۴۸۴۸۹
دانشجو معلمان با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان از خدمات آن بهره‌مند شوند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: دانشجو معلمان با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در  کار گروه استانی جذب، نگهداشت و ارتقای رضایت مندی اعضا با اشاره به قداست شغل معلمی و توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت برای همه فرهنگیان، اظهار داشت: خروجی و محصول فعالیت معلمان، تربیت انسان است‌.

وی با بیان اینکه معلمان می‌توانند با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان در این موسسه سرمایه‌گذاری و در حین خدمت و زمان بازنشستگی از مزایای آن و سهم دولت بهره‌مند شوند، اظهار داشت: دانشجو معلمان از هم‌اکنون می‌توانید با عضویت در صندوق از سود این موسسه برخوردار شوند.

وی به خدمات رفاهی و معیشتی صندوق نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این موسسه در حوزه‌های مختلف به اعضای خود خدمت ارائه می‌کند، توزیع خودرو از طریق شرکت‌های لیزینگ، گردشگری، ارائه کارت خرید و غیره را از جمله خدمات صندوق برشمرد که اعضا می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: شرکت فرآیند نوین استحکام سازه متعلق به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان است و دانشجو معلمان برای عضویت در صندوق از دوران تحصیل در دانشگاه فرهنگیان می توانند در آن عضو شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: عضویت در صندوق و انتخاب درصد میزان سهم الشرکه و واریز همان میزان از طریق دولت و سود سالانه موسسه مزایایی است که اعضا می‌توانند از آن برخوردار شوند.

احمد اسکندری نسب، گفت: فرهنگیان عضو این موسسه مالک هلدینگ‌های متنوع اقتصادی هستند که در حوزه‌های انرژی و پتروشیمی، خدمات مالی، صنایع تولیدی، املاک و مستغلات، لیزینگ، گردشگری، صنایع آموزشی و IT فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به میزان سهم‌الشرکه اعضا و پرداخت معادل همان میزان سهم دولت به موسسه، گفت: تا سال گذشته این میزان 1.12 بود و از سال گذشته با صدور بخشنامه امکان افزایش آن تا پنج درصد وجود دارد و فرهنگیان عضو می‌توانند با انتخاب سهم خود تا پنج درصد از همان میزان سهم دولت برخودار و به صورت سالانه از سود موسسه نیز بهره‌مند شوند‌.

در ادامه احمد حسن زاده نماینده شرکت فرآیند نوین استحکام سازه متعلق به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان نیز با اشاره به اینکه ۸۵ درصد فرهنگیان کرمانی عضو موسسه هستند، گفت: عضویت در صندوق اختیاری است و با توجه به مزایای آن، توصیه می‌شود با تکمیل فرم‌های عضویت و تحویل آن به محل خدمت خود و برقراری حق عضویت، از هم‌اکنون از مزایای آن برخوردار شوند.

نماینده شرکت فرآیند نوین استحکام سازه متعلق به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان درصد عضویت فرهنگیان کرمانی در صندوق ذخیره را نسبت به میانگین کشوری مناسب دانست و با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی و انجام اقدامات توجیهی در سطح استان برای تشریح مزایای عضویت فرهنگیان استان در صندوق ذخیره، هدف از برگزاری جلسات این کارگروه را تبیین این موضوع عنوان و تصریح کرد: عضویت در صندوق، سرمایه‌گذاری مناسب و خوبی است و در صورت بازنشستگی افراد و تمایل برای قطع عضویت، پاداش و میزان سهم هر فرد به همراه واریزی دولت و سود متعلقه به فاصله دو الی سه ماه به اعضای پرداخت می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز