نماینده ولی فقیه در استان کرمان در شورای اداری تاکید کرد:

مقابله جدی دستگاه‌ها با روزه خواری /خدمت به مردم در اولویت کار مدیران قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹:۳۳
کد خبر: ۸۴۹۴۵۰
مقابله جدی دستگاه‌ها با روزه خواری /خدمت به مردم در اولویت کار مدیران قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مواردی از روزه خواری در سطح شهر مشاهده می شود، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که دستگاه های متولی که باید برخورد لازم و جدی با روزه خواری داشته باشند، کم کاری می کنند و باید این موضوع به صورت جدی تری مورد توجه قرار گیرد تا دیگر شاهد این موارد نباشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان افزود: حرمت ماه مبارک رمضان و حفظ احترام آن بر همه واجب و لازم است و دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر کسی در زندگی خود از خداوند بترسد، تقوا پیشه کند و خداوند را در همه احوال ناظر بر رفتار خود بداند، حتما ایمنی روحی و روانی در دنیا و سعادت اخروی را کسب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اوج تمرین خدا ترسی و رعایت تقوای الهی در جهات مختلف در برخی مناسبت ها به ویژه در ماه مبارک رمضان متجلی می شود ؛ از مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان یاد کرد و ادامه داد: انگیزه خدمت رسانی مناسب به مردم در تمامی مجموعه ها باید به صورت جدی مورد تاکید قرارگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در برخی موارد گزارشات محدودی از نارضایتی مردم در مراجعه به دستگاه ها اعلام می شود که باید تلاش کنیم تا همین موارد محدود نیز وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر نظارت جدی تر بر روند خدمت رسانی دستگاه ها به مردم تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که اگر هر فردی وارد مجموعه اداری می شود، مدیران و کادر اداری خدمت رسانی را جدی گرفته و با اهتمام ویژه ای نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود به راهپیمایی روز قدس (جمعه آخر ماه مبارک رمضان) نیز اشاره و بیان کرد: باید تلاش شود که حضور مردم در این روز به مانند همیشه پرشور و گسترده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در سالگرد رحلت امام راحل نیز شاهد حضور گسترده مردم و مدیران باشیم، گفت: امام راحل توانستند این انقلاب بزرگ را به پیروزی برسانند و پیروزی های این انقلاب روز به روز گسترده تر خواهد شد  و جا دارد که ما نیز در پاسداشت این خدمات گسترده امام خمینی (ره) ادای دینی به ایشان کرده و حضور گسترده و چشمگیری را در این روز داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز