مشاور استاندار کرمان در امور رسانه در نشست تخصصی خبر و دفاع مقدس عنوان کرد:

خبرنگاران؛ حقانیت ایران در دوران دفاع مقدس را به اثبات رساندند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹:۴۴
کد خبر: ۸۴۹۴۵۴
خبرنگاران؛ حقانیت ایران در دوران دفاع مقدس را به اثبات رساندند
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: جنگ پدیده ای مخرب و همراه با تلخی های زیادی است اما دوران دفاع مقدس دورانی پراز حماسه و ایثارگری های بود که اگر خبرنگاران دوران دفاع مقدس نبودند، حقانیت ما در این دوران به اثبات نمی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر عباس تقی زاده امروز در نشست تخصصی خبر و دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس و دهه شصت رسانه های کشور در تلویزیون و رادیو خلاصه می شدند، عنوان کرد: هر خبر و عکس از دوران دفاع مقدس، سند افتخاری برای نسل های گذشته، امروز و آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدران مجاهدت های همه رزمندگان، فرماندهان و مردم در دوران دفاع مقدس هستیم، تاکید کرد: باید همواره به این موضوع توجه داشته باشیم که اگر در جایی دچار مشکل شده، یا احساس ناتوانی کرده و یا در موقعیتی تهدید شویم، باید از دوران دفاع مقدس انرژی گرفته زیرا آموزه های این دوران سرمایه بزرگی برای ملت ایران به شمار می رود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز همچنان و پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ رسانه ای ما و غرب همچنان ادامه دارد و تمام نشده است، گفت: آمادگی داریم که در راستای حفظ اسناد موجود در حوزه دفاع مقدس همکاری لازم با نهادهای ذیربط را داشته باشیم.

 

نظر شما