ارسال ۵۵۰ تن کالا از کرمان به مناطق سیل زده کشور

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۳:۲۳
کد خبر: ۸۴۹۴۷۶
ارسال ۵۵۰ تن کالا از کرمان به مناطق سیل زده کشور
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۵۵۰ تن کالا به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد تومان تا به امروز از این استان به استان‌های سیل زده خوزستان، لرستان و گلستان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح در این خصوص اظهار داشت: ورود جمعیت هلال احمر برای اسکان، تغذیه، خدمات رسانی و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای استان‌های سیل زده سال جاری از ابتدا تاکنون بسیار جدی بوده و کمرنگ نشده است.

وی افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، تمامی دستگاه‌ها برای برگشتن مردم به زندگی عادی تلاش کنند لذا از تمامی ظرفیت‌های استان کرمان در این راستا استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: همایش مهرورزی و سرزندگی با کمک مدیران و پرسنل مخابرات منطقه کرمان نیز روز دوشنبه برگزار شد و کمک‌های جمع آوری شده در این دوره برای کمک به مردم خوزستان به این استان ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: ابتدا مردم سیل زده با زندگی در اردوگاه‌ها مواد غذایی، مواد بهداشتی و پوشاک لازم داشتند، اما اکنون ضرورت‌های اولیه زندگی از جمله کولر، پنکه و فرش جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال می‌شود.

فلاح تاکید کرد: برگزاری همایش مهرورزی و سرزندگی مخابرات منطقه کرمان به عنوان نمونه‌ای مثال زدنی در انجام عمل بشر دوستانه و کمک به همنوعان می‌تواند الگوی دیگر دستگاه‌های استان کرمان قرار گیرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه