مس شهربابک قهرمان مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۳:۴۵
کد خبر: ۸۴۹۴۸۵
مس شهربابک قهرمان مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان شد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تیم مس شهربابک توانست با غلبه بر شهرداری کرمان، قهرمان مسابقات فوتبال استان کرمان در رده سنی امید شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال امید‌ها با شرکت شش تیم در دو گروه آغاز شد که نهایتا مس شهربابک قهرمان این مسابقات شد.

وی ادامه داد: در بازی فینال، تیم مس شهربابک در وقت قانونی با تساوی یک بر یک و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ و در ضربات پنالتی توانست از سد شهرداری کرمان عبور کند و به جام قهرمانی دست یابد.

امیرخسروی افزود: تیم فوتبال شهرداری ریگان هم در بازی رده‌بندی با نتیجه سه بر دو میلاد کهنوج را مغلوب خود کرد و مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات به میزبانیِ شایسته شهرستان رفسنجان و بعد از افطار برگزار شد که جا دارد از مسئولین هیئت فوتبال رفسنجان تقدیر کنم.

وی خاطرنشان ساخت: در این دوره رقابت‌ها تیم‌های میلاد کهنوج، شهرداری ریگان، شهدای استبرق شهربابک، شهرداری کرمان، مس شهربابک و آینده‌سازان کرمان در دو گروه شمال و جنوب شرکت کرده بودند.

امیرخسروی در پایان اضافه کرد: تیم اخلاق هم در این دوره از رقابت‌ها، تیم میلاد کهنوج شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز