عامل نزاع و قتل جوان عنبرآبادی خود را تحویل دستگاه قضائی داد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۲:۱۵
کد خبر: ۸۵۰۴۳۷
عامل نزاع و قتل جوان عنبرآبادی خود را تحویل دستگاه قضائی داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت : در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی دادستانی با سران طوایف و استفاده از ظرفیت میانجیگران عامل قتل جوان عنبرآبادی ، صبح امروز تحویل این مرجع قضائی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یوسف سبحانی اعلام کرد: طی یک سال گذشته یک هزار و 18فقره پرونده از طریق میانجیگران عنبرآبادی به صلح وسازش رسیده است که در این رابطه حوزه قضائی عنبرآباد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است .

وی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت :چهارشنبه هفته گذشته یکم خرداد ماه در پی نزاع دسته جمعی تعدادی جوان در شهرستان عنبرآباد متاسفانه یک نفر جوان به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته می شود.

این مقام قضائی عنوان کرد:بلافاصله پس از وقوع این خادثه قاتل که یک نوجوان 17ساله می باشد از صحنه جرم متواری می شود و بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس و دادستانی قرار می گیرد.

سبحانی عنوان کرد:با توجه به اینکه در حوزه قضائی عنبرآباد نقش میانجیگران در حل وفصل دعاوی بسیار برجسته است و در سال گذشته رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، بلافاصله از ظرفیت میانجیگران استفاده گردید و قاتل خود را به سیستم قضائی معرفی نمود.

سبحانی گفت:قاتل در تحقیقات اولیه  علت وقوع این حادثه را یک اختلاف خانوادگی و کینه قدیمی اعلام کرده است و در حال حاضر با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده است.

  شایان ذکر است  در چند ماه اخیر این چندمین  قاتل مسلحی است که با رایزنی های صورت گرفته توسط دادستان های جنوب استان  با سران طوایف و میانجیگران خود را به دستگاه قضایی معرفی کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز