از محل فروش خودروهای مواد مخدری ۱۳میلیارد تومان به حساب خزانه کشور واریز شده است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۴:۰۸
کد خبر: ۸۵۱۰۰۵
از محل فروش خودروهای مواد مخدری ۱۳میلیارد تومان به حساب خزانه کشور واریز شده است
صبح امروز رئیس کل دادگستری استان به همراه استاندار کرمان ، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مسئولان استانی از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در این بازدید با اشاره به وجود بالغ بر دو هزار خودرو در این پارکینگ گفت: مسقف کردن این پارکینگ یکی از موارد مورد تاکید در استان به شمار می رود.

یدالله موحد ضمن اشاره به طولانی بودن روند مزایده فروش خودروهای توقیفی از قاچاقچیان مواد مخدر، تاکید کرد: این موضوعات باید در جلسه با مسئولان ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور مورد رسیدگی قرار گیرد.

موحد از سفر رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور به استان کرمان نیز خبر داد و اظهارداشت: سال گذشته 13 میلیارد تومان از محل فروش این خودروها به خزانه واریز شده است.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید یکی از اولویت های کاری این شورا باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری یک هزار و 600 دستگاه خودروی موجود در این محل از طریق مزایده به فروش برسد.

محمدرضا انارکی محمدی افزود: ورودی سالانه خودرو به پارکینگ خودروئی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان حدود یک هزار و 300 خودرو است.

وی اظهارداشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکنون پرونده های مربوط به خودروهای فاقد هویت را تکمیل کرده و تعامل و هماهنگی بسیار خوبی با نهادهای مربوطه از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی برای تعیین تکلیف این خوردوها دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز