کشف کالاهای قاچاق در استان کرمان ۴۰ درصد افزایش داشته است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۴:۱۷
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷
کشف کالاهای قاچاق در استان کرمان ۴۰ درصد افزایش داشته است
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه میزان کشفیات کالای قاچاق در استان کرمان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است افزود: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در استان کرمان طی سال جاری 20 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار رضا بنی‌اسدی‌فر از افزایش 490 درصدی سوخت قاچاق و افزایش 80 درصدی کشف دام قاچاق خبر داد و بیان کرد: میزان کشفیات سیگار قاچاق 104 درصد و لوازم آرایشی و بهداشتی 42 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال جاری با تمرکز بر جلوگیری از خروج دام و فرآورده های نفتی، افزایش قابل توجهی در این زمینه وجود داشته به نحوی که از قاچاق یک میلیون و 200 هزار لیتر سوخت و نیز از قاچاق 879 راس دام جلوگیری شده است.

سردار بنی اسدی فر  تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی 18 رده تخصصی پلیس استان کرمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این استان موفق به کسب رتبه سوم گروهی در مبارزه با قاچاق شده است.

وی یادآور شد: مهمترین کشفیات فرآورده های سوختی  نیز مربوط به کشف 250 هزار لیتر در شهرستان ریگان ، 60 هزار لیتر در شهرستان فهرج و 60 هزار لیتر در شهرستان انار بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: میزان کالاهای قاچاق کشف شده در سال گذشته نیز 80 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 80 درصد افزایش داشته و ارزش کل کشفیات در سال 97 بالغ بر 142 میلیارد تومان بوده است.

سردار بنی اسدی فر افزود: نبود کارگر در سوخت های مکشوفه، مشکلات ذخیره سازی سوخت در کهنوج، وجود مشکلات ساختاری در تعزیرات حکومتی و نبود انبارهای اموال تملیکی در برخی شهرستان ها مشکلاتی را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان ایجاد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز