معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد:

صرفه جویی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی با احداث کارخانه پلاسمای خون

۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۳:۱۲
کد خبر: ۸۵۴۸۶۴
صرفه جویی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی  با احداث کارخانه پلاسمای خون
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: احداث کارخانه پلاسمای خون باعث صرفه جویی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مسعود مقدری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به موضوع احداث کارخانه پلاسمای خون، اظهار کرد: ضرورت احداث این کارخانه در استان زیاد است چرا که موجب صرفه جویی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی می شود.

وی با بیان این مطلب که کلنگ این کارخانه در سال ۹۵ زده شده است و باید تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد، افزود: کل سرمایه گذاری در این طرح یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که سرمایه گذار در حال فعالیت است و در حال حاضر نیاز به وام داریم تا این پروژه به اتمام برسد.

مقدری در خصوص بیمارستان جایگزین ۷۵۰ تختخوابی شفا افزود: در این زمینه زمین داریم اما سرمایه گذار برای این طرح نداریم از طرف دیگر قرار شد که خاتم الانبیاء ساخت این طرح را شروع کند اما به دلیل عوض شدن رئیس خاتم این طرح متوقف شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان هم در این جلسه گفت: طبق دستورالعمل میراث فرهنگی قرار براین شد که ۵۰۰ منطقه در کشور جهت ساخت هتل های چهار و پنج ستاره در اختیارمناطق کمتر توسعه یافته قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز