رئیس دادگستری شهرستان منوجان منصوب شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۵:۱۳
کد خبر: ۸۵۵۳۰۷
رئیس دادگستری شهرستان منوجان منصوب شد
طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی،ریاست قوه قضاییه ، سامان افشارمنش ،رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان جیرفت به عنوان رئیس دادگستری شهرستان منوجان منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید."

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی منوجان روز چهارشنبه 22 خرداد  با حضور محمدباقر اسلامی، معاون رییس کل دادگستری استان،امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان محلی  در منوجان  برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای حسین شکوهی نسب ،رئیس سابق دادگستری منوجان تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی،ریاست قوه قضاییه،شکوهی نسب به سمت رئیس دادگستری شهرستان جیرفت منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای سامان افشارمنش فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم قضائی تهران می باشد و از سال 1392 به عنوان دادیار اجرای احکام دادسرای جیرفت کار قضائی خود را آغاز نموده است و پس از گذراندن سمت های دادرس داگستری جیرفت و رئیس شعبه 102دادگاه کیفری جیرفت به سمت رئیس دادگستری منوجان منصوب شده است

 

نظر شما