اختصاص ساعت ابتدایی پنجشنبه ها به مطالعه در استانداری کرمان

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۶:۴۴
کد خبر: ۸۵۵۹۰۱
اختصاص ساعت ابتدایی پنجشنبه ها به مطالعه در استانداری کرمان
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: از سوی دکترفدائی استاندار کرمان، یک ساعت ابتدایی روز های پنجشنبه به مطالعه کارکنان استانداری اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس تقی زاده با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقای سرانه مطالعه و افزایش بهره وری اجرایی می شود، افزود: کارکنان استانداری در قالب اجرای این طرح می توانند در سالن شهید مرتضوی حضور یافته و از ساعت پیشنهادی برای مطالعه با هدف افزایش کارآیی و بهره وری و ارتقا دانش و آگاهی های حرفه ای و عمومی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در قالب اجرای طرح ساعت مطالعه، هر هفته به قید قرعه به تعدادی از کارکنان شرکت کننده،  هدایایی اعطا خواهد شد.

به گفته وی ارتقا سرانه مطالعه  و دیگر شاخص های فرهنگی در استان از برنامه های استاندار کرمان است و کارکنان و علاقه مندان می توانند برنامه های پیشنهادی و کاربردی خود را در این زمینه به دفتر استاندار کرمان یا روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه "ساعت مطالعه کارکنان" در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر استان از پنجشنبه۲۳ خرداد اجرائی می شود، اظهارداشت: این طرح در سایر ادارات استان کرمان نیز با مصوبه شورای فرهنگی یا شورای معاونان و تایید بالاترین مقام اجرایی دستگاه قابلیت اجرا دارد.

تقی زاده یادآور شد: همچنین از سوی استاندار کرمان مقرر شد کتابخانه استانداری کرمان مجددا در ساختمان جدید آن که ظرف شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، دایر شود.

گفتنی است پیشنهاد اختصاص ساعت مطالعه در استانداری در جلسه صبح شنبه کارکنان استانداری با استاندار کرمان مطرح و از سوی دکترفدائی پس از اصلاحاتی مصوب و برای اجرا ابلاغ شد.

 

نظر شما