مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۰:۱۴
کد خبر: ۸۵۵۹۵۰
مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد
سیدمحمد واعظی‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان صبح امروز با حضور ورناصری معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، جمعی از مسئولان استان کرمان و تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با بیان این‌که اداره نوسازی مدارس نقش مهمی در توسعه‌ی آموزش دارد اظهار کرد: «خیرین مدرسه‌ساز در استان همکاری خوبی با نوسازی مدارس دارند و تکریم خیرین مدرسه‌ساز همیشه مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش استان بوده است».

احمد اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش کرمان است، گفت: «یکی از نیازهای ما در اجرای سند تحول بنیادین وجود فضای مجازی مناسب و با کیفیت است».

وی با بیان این‌که فضای آموزشی مناسب و بانشاط می‌تواند نقش موثری در سوادآموزی داشته باشد افزود: «باید تجهیزات آموزشی مدارس استان به‌روز شود».

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که ۹ راهکار سند تحول بنیادین به صورت مستقیم به فضای آموزشی مناسب ارتباط دارند گفت: «در دوره‌ی جدید سازمان نوسازی مدارس کشور اتفاقات خوبی افتاده و امیدواریم این روند در احداث فضای آموزشی کیفی و مدرن ادامه‌دار باشد».

وی با اشاره به این‌که احداث مجتمع‌های بزرگ در مراکز شهرستان‌ها و دهستان‌ها اقدام خوبی بوده است افزود: «خوشبختانه پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان در حوزه‌ی آموزش و پرورش فعال شده‌اند».

اسکندری‌نسب با بیان این‌که مکان‌یابی مجتمع‌های آموزشی باید مناسب باشد تا از این فضاها استفاده بهینه شود گفت: «متاسفانه در سال‌های گذشته مدارسی در بعضی نقاط ساخته شده که امروز بلااستفاده است».

لازم به ذکر است، سیدمحمد واعظی‌نژاد، متولد ۱۳۵۷، دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد رشته‌ی مدیریت با ۱۸ سال سابقه‌ی کار از کارکنان اداره‌کل نوسازی مدارس استان کرمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز