معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:

مدرسه محوری و بهره وری رویکرد اصلی پروژه مهر ۹۸

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰:۱۰
کد خبر: ۸۵۶۴۲۲
مدرسه محوری و بهره وری رویکرد اصلی پروژه مهر ۹۸
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پروژه مهر ۹۸ با رویکرد مدرسه محوری و بهره وری صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب اللهی در اولین جلسه کارگروه پروژه مهر ۹۸ در سالن کنفرانس شهید جعفری، گفت: اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس استان، یکی از اولویت های مهم از سوی متولیان امر و دست اندرکاران آموزش و پرورش در استان کرمان است.

وی اظهار داشت: بستر و زمینه مناسب برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در فصل بازگشایی مدارس در بیش از ۷ هزار آموزشگاه این استان فراهم خواهد شد.

حبیب اللهی پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز عنوان کرد و افزود: آغاز پروژه مهر به منظور ایجاد هماهنگی ها و تصمیم سازی های درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان را از خرداد و پس از امتحانات پایان سال تحصیلی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: پروژه مهر با پنج هدف راهبردی شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی ،احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود در حوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، اجرایی و عملیاتی می شود.

سید محمد حبیب اللهی با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی موفق، کارآمد، هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر دیده می شود، گفت: برنامه های مدون در این طرح در قالب پنج کارگروه (کمیته تخصصی) عملیاتی خواهند شد.

وی گفت: این کمیته ها شامل کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه و تبلیغ و تایید صلاحیت نسبت به انجام وظایف محوله برای هر آموزشگاه است.

حبیب اللهی یادآور شد: پروژه مهر یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه های مختلف اداری، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در استان است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی از سوی هر کدام از این مجموعه سبب بروز چالش های اساسی در عرصه نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز