از تعطیلی یک واحد تولیدی در عنبرآباد جلوگیری بعمل آمد/ ۶۰جوان عنبرآبادی مشغول بکار شدند

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۰:۳۶
کد خبر: ۸۵۶۹۶۱
از تعطیلی یک واحد تولیدی در عنبرآباد جلوگیری بعمل آمد/ ۶۰جوان عنبرآبادی مشغول بکار شدند
رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: با ورود دستگاه قضائی مشکلات و موانع حقوقی و قضائی شرکت فرآوری محصولات کشاورزی نیلی صنعت در عنبرآباد حل و فصل گردید و فاز اول این کارخانه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر داوریان به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حاشیه بازدید از خط تولید رب گوجه فرنگی این واحد تولیدی اظهار داشت:در شرایط فعلی که اولیت اصلی کشور موضوع اقتصاد است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدضله العالی) مبنی بر رونق تولید و همچنین تاکیدات آیت الله رئیسی ،ریاست قوه قضائیه مبنی بر حمایت حقوقی و قضائی از تولید کنندگان،کارگروه حمایت از اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در دادگستری عنبرآباد تشکیل شده است.

این مقام قضائی تصریح کرد:پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فی مابین سرمایه  گذاران و صاحبان شرکت نیلی صنعت با پیمان کاران این پروژه اختلافات حقوقی و قضائی بوجود آمده است بلافاصله به موضوع ورود کردیم و با رایزنی با طرفین،اختلافات حل وفصل و طرفین به تعهدات خود عمل نمودند.

وی افزود:سرانجام با پیگیری های بعمل آمده فاز اول این شرکت تولیدی که مربوط به تولید رب گوجه فرنگی می باشد راه اندازی و بالغ بر 60نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند و از تعطیلی یک واحد تولیدی جلوگیری بعمل آمد.

داوریان عنوان کرد:سیستم قضائی در چارچوب قوانین و مقررات از فعالیت های اقتصادی مشروع حمایت حقوقی و قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به دلیل مباحث قضائی چرخ تولید در شهرستان متوقف گردد زیرا اقتصاد و رونق تولید از اولویت های اصلی کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز