ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۸

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۵:۳۴
کد خبر: ۸۵۸۹۹۳
ثبت نام  آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۸
معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان گفت : ثبت نام در آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در سال 1398 از 4 تیر آغاز و تا تاریخ 10تیرماه ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی در این خصوص اظهار داشت: کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در سال 1398 می توانند برای  ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی   www.sanjesh.org   مراجعه نمایند

 وی افزود : ضرورت دارد داوطلبین در مهلت درنظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات موردنیاز ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان گفت : داوطلبان ایثارگر متقاضی شرکت در این آزمون، باتوجه به عدم برگزاری آزمون ایثارگران به صورت جداگانه در سال جاری، در صورت دارا بودن شرایط می بایست در آزمون(جذب عمومی) تصدی منصب قضاء سال 1398 شرکت نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال رسمی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به آدرس sapp.ir/qazahrm  مراجعه نمایند

 

نظر شما