ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

فوتسال را در شهرستان‌های استان فعال‌تر می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۹:۳۱
کد خبر: ۸۶۱۰۳۷
فوتسال را در شهرستان‌های استان فعال‌تر می‌کنیم
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان انجام شده، در حال پیگیری هستیم که استان را به چهار منطقه تقسیم کنیم و فوتسال را در شهرستان‌ها فعال‌تر کنیم که انشاالله در یکی دو سال آینده فوتسال به جایگاه واقعی خود در استان برسد و از پتانسیل خوبی که در زمینه بازیکن داریم، استفاده کنیم و به نحو مطلوب تری باعث‌رشد و شکوفایی آنها شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال نونهالان منطقه ۴ کشوری در شهرستان انار اظهار داشت: میزبانی شهرستان انار در مسابقات کشوری، نشان‌دهنده جایگاه خوب و بالای باشگاه المهدی این شهر در فوتسال کشور خصوصا در قسمت رده‌های سنی است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان انجام شده، در حال پیگیری هستیم که استان را به چهار منطقه تقسیم کنیم و فوتسال را در شهرستان‌ها فعال‌تر کنیم که انشاالله در یکی دو سال آینده فوتسال به جایگاه واقعی خود در استان برسد و از پتانسیل خوبی که در زمینه بازیکن داریم، استفاده کنیم و به نحو مطلوب تری باعث‌رشد و شکوفایی آنها شویم.

دکتر قرایی ضمن تشکر از مدیران و مسئولین باشگاه المهدی انار، تصریح کرد: در آینده از این باشگاه در سطح اول فوتسال کشور بیشتر از این خواهیم شنید.

وی افزود: همت مسئولین شهرستان انار خصوصا امام جمعه ولایی و ورزش‌دوست، فرماندار محترم و رییس اداره ورزش و جوانان ستودنی است و این همدلی که بین مسئولین در این شهرستان وجود دارد را زمینه‌ساز موفقیت فوتبال و فوتسال در آینده نزدیک در این شهرستان می‌دانم.

دکتر قرایی با تشکر از آقای انارکی‌محمدی نماینده مؤمن، با اخلاق و پرتلاش شهرستان‌های انار و رفسنجان، گفت: ایشان فردی دلسوز و علاقمند به ورزش هستند و از ایشان تقاضا دارم پیگیری فرمایند که از ظرفیت و پنانسیل ورزش صنایع مس به انار بیشتر بها داده شود.

وی اضافه کرد: حضور دکتر سعدمحمدی را در رأس شرکت صنایع مس ایران فرصت مغتنمی است و حضور ایشان را که فردی علاقه‌مند و آگاه به امر ورزش است، یک پتانسیل بالقوه است تا از ظرفیت مس برای شکوفایی و پرورش استعدادها در این منطقه نهایت استفاده برده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز