رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

قوانین اجرا نشده را پیگیری و از مسئولان شکایت می کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۶۱۰۳۹
قوانین اجرا نشده را پیگیری و از مسئولان شکایت می کنیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین اجرا نشده به ویژه در حوزه رونق تولید را پیگیری و بر اساس قانون از مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کرده باشند، شکایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون حسنوند در نشست بررسی مسائل و مشکلات انرژی استان کرمان با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس و معاون وزیر نیرو، افزود: شکایت از مقامات بر اساس نگاه جناحی و سیاسی نبوده و نیست و هیچ تعارفی با کسی در دفاع از حقوق ملت نداریم. وی با تاکید بر اینکه مجلس متولی اجرای قانون نیست بلکه باید بر اجرای آن نظارت داشته باشد، ادامه داد: در همین رابطه و به دلیل عدم اجرای قانون، کمیسیون از محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور شکایت کرده است.

 حسنوند، در رابطه با مسائل مربوط به انرژی تصریح کرد: اگر نگاه یارانه‌‌ای به انرژی بخش صنعت وجود نداشته باشد، صنعت با مشکل مواجه خواهد شد و دولت باید مکانیزم این مهم را تعریف کند. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خاموشی ‌های لحاظ شده برای صرفه جویی در مصرف برق نباید به گونه‌‌ای باشد که صنعت از کار بیفتد، ادامه داد: وزارت نیرو باید برخی مسائل مانند فرهنگ های ناصحیح، مشکلات و... را شفاف و با شجاعت بیشتری برای مردم توضیح دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز