۳ کشته و ۳ مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته در کرمان

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۱:۵۸
کد خبر: ۸۶۱۲۸۸
۳ کشته و ۳ مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته در کرمان
سرپرست پلیس راه شمال استان از وقوع 3 حادثه رانندگی منجر به فوت 3 نفر و مجروح شدن 3 تن دیگر در محور های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ دوم"علی رضایی" در این خصوص گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان در تعطیلات آخر هفته ، متاسفانه  3 حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان رخ داد.

 وی در تشریح این خبر بیان داشت: در حادثه اول که درکیلومتر 35 محور "هفت باغ-ماهان" رخ داد، یک دستگاه سواری هیوندا به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پژو405  برخورد کردند که در این حادثه راننده سواری پژو که مردی حدودا" 31بوده جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضایی افزود: حادثه دیگری نیز در محور "رفسنجان-سرچشمه" به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه سواری پژو 206 به علت عدم رعایت حق تقدم از مسیر منحرف با یک دستگاه مینی بوس هیوندا برخورد کرده است و در این حادثه  راننده سواری206 که جوانی حدودا" 20ساله بوده در دم فوت شده است.

رضایی ادامه داد: در تصادف سوم یک مورد برخورد بین یک دستگاه سواری 405 با یک دستگاه سواری پراید در محور"رستم آباد-نظام شهر" از توابع شهرستان بم  رخ داد که در این سانحه راننده 21 ساله سواری 405 در دم فوت شده است و راننده سواری پراید به همراه 2 سرنشین 3ساله و35 ساله به شدت مجروح وتوسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پژو نسبت به پراید اعلام شد.

سرپرست پلیس راه استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین علت وقوع این تصادفات عدم توجه به جلو وانحراف به چپ بوده است از این رو از شهروندان می خواهیم در کلیه معابر و جاده ها و به ویژه در نقاطی که در ایام تعطیل پرتردد هستند با سرعت مطمئنه و رعایت کامل احتیاط رانندگی کنند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز