با حضور رئیس فدراسیون؛

سالن تیراندازی رابر به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۷:۴۹
کد خبر: ۸۶۱۴۸۶
سالن تیراندازی رابر به بهره برداری رسید
سالن تیراندازی عصرجدید شهرستان رابر به منظور پرورش استعدادهای علاقه مندان با حضور رییس فدراسیون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در راستای اجرای برنامه عصر جدید و کشف استعداد تیراندازی در این برنامه، با تلاش فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت تیراندازی استان کرمان، سالن تیراندازی آموزشی ۵ خط شهرستان رابر با حضور دادگر رئیس و حسنی خو نایب رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، کریم زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، سید بشیر حسینی داور و کارشناس برنامه تلویزیونی عصر جدید و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

ساختمان این سالن توسط اداره ورزش و جوانان رابر با همکاری هیئت تیراندازی این شهرستان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران به همراه اداره ورزش و جوانان رابر نیز با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان (همراه با واگذاری سلاح ها) آن را تعمیر و تجهیز کرده است.

محمدمهدی حیدریان، جوان ۲۱ ساله‌ی رابری استعدادی بود که در برنامه عصر جدید کشف شد و حالا با وجود راه نیافتن به مرحله نیمه‌نهایی این برنامه تلویزیونی، توسط فدراسیون تیراندازی زیر نظر گرفته شده تا در آینده یکی از ملی‌پوشان پرامید ایران باشد.

وی حضور نسبتاً پرحاشیه‌ای در دور دوم برنامه عصر جدید داشت، برنامه‌ای که اتفاقاً با حضور افتخاری برخی ملی‌پوشان تیراندازی همراه بود. مخالفت جواد فروغی یکی از ملی‌پوشان با این شرکت‌کننده و موافقت نجمه خدمتی، چهره مطرح تیراندازی بانوان فضای چالشی را رقم زد که در نهایت به حذف این جوان ٢١ساله ختم شد.

مسئولان فدراسیون تیراندازی طبق وعده‌ای که در همان برنامه داده بودند، از این جوان کرمانی تست گرفتند و این جوان شایسته‌ی رابری با عملکرد موفق خود نظر مربیان تیم ملی را به خود جلب کرد.

به دنبال این امر، مقرر شد در شهرستان رابر سالن تیراندازی راه اندازی شود و این کار امروز با حضور مسئولان فدراسیون، استانی و محلی محقق شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز