معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد:

«مدرسه سازی»؛ اقدام و راه خطیری در راستای اعتلای فرهنگ جامعه است

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۱:۳۱
کد خبر: ۸۶۱۵۸۲
«مدرسه سازی»؛ اقدام و راه خطیری در راستای اعتلای فرهنگ جامعه است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: «مدرسه سازی» اقدام و راه خطیری در راستای اعتلای فرهنگ جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدصادق بصیری در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمان با اشاره وسعت و پهنای استان کرمان اظهار کرد: گستردگی استان کرمان همت خیرین بیشتری را در مدرسه سازی می طلبد.

 وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی کرمان افزون بر ۶۰۰ هزار نفر و فضای آموزشی این استان بیش از  پنج هزار و ۴۴۰ مورد است افزود: برابر آمار ۲۴۲ خیر مدرسه ساز کرمان در ۶۱ پروژه مدرسه سازی شامل ۲۴۰ کلاس درس مشارکت دارند.

بصیری احسان و نیکوکاری را با تقوا دارای ارتباط مستقیم دانست و اظهار داشت: این ۲ لازم و ملزوم یکدیگر هستند اما باید بدانیم کجا و چگونه احسان و نیکوکاری کرد؟

وی  با تاکید بر اینکه مدرسه سازی اقدام و راه خطیری در راستای اعتلای فرهنگ جامعه است گفت: افرادی که از همه زندگی خود می گذرند و به جامعه خدمت می کنند بهترین نوع احسان را از خود نشان می دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه خیرین را پدیده مبارکی دانسته اند لذا باید بدانیم از لحظات زندگی مان چگونه استفاده کرده و بهره ببریم، گفت: خوشبختانه استان کرمان در جذب خیرین مدرسه ساز موفق عمل کرده و کار خیرین در استان کرمان زبانزد خاص و عام بوده و اندیشه سترگ خیرین مدرسه ساز در این استان در کشور مثال زدنی است .

وی «عطا احمدی» را مرد مدرسه ساز و ستاره درخشان و گمنام مدرسه سازی استان کرمان دانست و وی را سرمایه ای قابل توجه برای خیرین مدرسه ساز استان عنوان کرد و افزود: استان از نظرتامین فضاهای آموزشی مناسب در تنگنای شدید است و تا رسیدن به عدالت در فضای آموزشی فاصله دارد اما معتقدیم که این موانع با تعامل دولت و با پشتوانه خیرین قابل رفع خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز