مسئول واحد آموزش کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

تحولات مثبت رخ داده در فضای فوتبال استان کرمان قابل مشاهده است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۴:۱۴
کد خبر: ۸۶۱۹۸۲
تحولات مثبت رخ داده در فضای فوتبال استان کرمان قابل مشاهده است
مسئول واحد آموزش کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: سالیان پیش نیز من به کرمان آمده بودم و با داوران فوتبال این استان از نزدیک برخورد داشته و دارم، اما چیزی که الان خود را بیش از پیش نشان می‌دهد تحولات مثبتی است که در فوتبال این استان رخ داده و بیانگر اقدامات امیدآفرین و اساسی صورت گرفته در ساختار هیئت فوتبال استان کرمان است.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با برنا در خصوص تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان کرمان برای معرفی به لیگ‌های کشوری اظهار داشت: هر ساله استان‌های مختلف برای معرفی داوران به لیگ‌های فوتبال کشور از داوران و کمک داوران استان تست آمادگی جسمانی به عمل می آورند که در خدمت داوران استان کرمان بودیم و خوشبختانه داوران این استان با توجه به تمرینات منظمی که داشتند از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بودند.

وی افرود: خوشبختانه در قسمت داوران تعداد قبولی خیلی خوب بود تعداد کمک داور یه مقدار ریزش داشتیم اونم فکر کنم به دلیل گرمی هوا و یه تعداد ریزش بیشتری داشتند ولی روی هم رفته من فکر کنم راضی کننده بود تست امروز که گرفتیم و داوران از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند.

احمدی با بیان این که داوری در استان‌های صاحب فوتبال، اوضاع خوبی دارد، تصریح کرد: استان کرمان هم به هرحال پیشینه و سابقه‌اش در فوتبال قابل‌قبول است و در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قاعدتا باید داورهای خوبی هم در این استان باشند.

وی ادامه داد: این تست خیلی خوب بود و با کیفیت مطلوبی برگزار شد و نظم مثال‌زدنی و مرتبی در این تست حاکم بود که جا دارد از آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت فوتبال استان و آقای کهوری رئیس کمیته داوران این هیئت تشکر می‌کنم که چنین فضایی را به در داوری استان کرمان به وجود آوردند که در حال پیشرفت است.

احمدی در پایان گفت: همچنین باید از آقای مهدی موسی‌پور که برای برگزاری این تست خیلی کمک دادند تا با نظم خاص برگزار شود و در پایان برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز