فرمانده انتظامی استان:

حضور محسوس پلیس در محورهای مواصلاتی امنیت آور خواهد بود

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۰:۰۷
کد خبر: ۸۶۲۳۳۰
حضور محسوس پلیس در محورهای مواصلاتی امنیت آور خواهد بود
فرمانده انتظامی استان گفت:حضور موثر و محسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی باعث کاهش تلفات جاده ای می شود و امنیت آور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی‌فر در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه شمال استان گفت:اهمیت پلیس راه بر کسی پوشیده نیست و حضور محسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی باعث کاهش تلفات جاده ای می شود و امنیت آور خواهد بود.

وی افزود: ما باید خدا را شاکر باشیم که این لباس را بر تن داریم چرا که به واسطه آن مورد احترام خانواده و آحاد مردم هستیم و اگر به نحو شایسته از موقعیت خود در راه خدمت به مردم استفاده کنیم بالاترین جایگاه را در نزد خداوند خواهیم داشت.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه هیچ عبادتی بالاتر از حفظ جان مردم نیست بیان کرد:شما در مجموعه پلیس راه برای نجات جان انسان ها کوشش می کنید و این با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست و باید قدر جایگاه خود را بدانید.

وی تصریح کرد:خروجی عملکرد پلیس راه این است که جان افراد را نجات می دهد و این بسیار در نزد خداوند حائز اهمیت و پاداش است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:افراد باهوش ،زیرک و دانا از این لحظات خدمت حداکثر استفاده را در راه خدمت به مردم انجام می دهند .

وی گفت:کارکنان باید خود و حوزه استحفاظی شان به خوبی بشناسند و رصد کنند و معایب و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کرده و در جهت هرچه بهتر شدن خود در کار برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

سردار بنی اسدی با اشاره به استفاده از تجارب و اقدامات دستگاه های دخیل در حوزه پلیس راه افزود:باید تک تک ما در حوزه کاری خود حداکثر تلاش خود را برای رضایت مردم انجام دهیم تا در نزد خدای خود رو سفید باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار بنی اسدی فر از زحمات سرهنگ"یوسف نجفی " (رئیس سابق پلیس راه استان کرمان)تقدیر و تشکر و سرهنگ" علی اکبر نصیری " را به عنوان ریاست پلیس راه شمال منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز