نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان:

باشگاه‌ها موظف به تسویه حساب مالی با هیئت فوتبال استان کرمان هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۹۱۷
باشگاه‌ها موظف به تسویه حساب مالی با هیئت فوتبال استان کرمان هستند
نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان گفت: باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های کشوری موظف به تسویه حساب مالی با هیئت فوتبال استان کرمان هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی جهانشاهی در همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان ضمن خداقوت به برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: فوتبال اگر بخواهد در استان رشد داشته باشد باید قانون رعایت بشود، یکی از ایرادات مهم رعایت نکردن قانون از سوی برخی باشگاه‌ها ست.

وی افزود: در شهرستان‌هایی  که صنعت و معدن حضور ندارد مشکل داریم ولی این امر نباید مشکل ساز باشد در  رشد و توسعه فوتبال چرا که بهترین راه، استفاده از نیروی داوطلب که علاقمندِ خدمت به ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال است. هیئت‌ها باید کمیته بازاریابی و اقتصادی خود را فعال کنند.

جهانشاهی با بیان اینکه برخی از باشگاه‌ها باید متوجه باشند که تمام اقدامات ِ مربوط به فوتبال‌شان با هیئت فوتبال استان است، تصریح کرد: معنی ندارد که باشگاه‌هایی که تا حدود چهل میلیارد تومان خرج می‌کنند به هیئت فوتبال استان کرمان بدهی داشته باشند و این باشگاه‌ها باید اولین پول را به هیئت فوتبال استان بدهند.

وی ادامه داد: بعضی از باشگاه ها جواب تلفن هیئت استان  را نمی دهند ولی باید بدانند که در فوتبال قانون است و هیئت استان، اقتدار خود را از این جا به بعد نشان خواهد داد و از قانون برای برخورد با بی‌نظمی‌های مالی استفاده می‌کنیم.

جهانشاهی قانون را در فوتبال استان محور دانست و گفت: خواهش داریم باشگاه‌ها قانون را رعایت کنند تا مشکلی در فوتبال استان پیش نیاید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز