عضو هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان:

برای توسعه بیش از پیش فوتبال بانوان در استان برنامه داریم

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۹:۰۷
کد خبر: ۸۶۳۰۱۹
برای توسعه بیش از پیش فوتبال بانوان در استان برنامه داریم
عضو هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان گفت: استان کرمان تبدیل به قطب فوتبال بانوان کشور شده است و هرکدام از شهرستان‌های استان علاقه‌مند به توسعه فوتبال بانوان هستند، در این زمینه کمک خواهیم داد و به طور مثال از مربیان خوبی که در این زمینه داریم می‌خواهیم به آن شهرستان‌ها بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منصور عزیزآبادی در همایش یک روزه فوتبال استان کرمان با تشکر از دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان به جهت برگزاری این همایش اظهار داشت: هیئت‌های فوتبال توپ ندارند به زیر مجموعه‌های خود بدهند در صورتی که باشگاه‌های به اصطلاح حرفه‌ای به هیئت فوتبال استان، بدهکار هستند، لطفا باشگاه‌ها بدهی خود را هر چه زودتر با هیئت استان تسویه کنند.

وی افزود: بعضی از باشگاه‌ها قرارداد میلیاردی می بندند ولی بدهی جزیی خود را به هیئت فوتبال استان نمی دهند و هزار راه پیدا می‌کنند تا پول هیئت فوتبال استان را ندهند.

عزیزآبادی ضمن تبریک بابت صعود گل گهر به لیگ برتر و ارمان گهر به لیگ دسته اول کشور و تبریک ویژه به فوتبال بانوان به جهت قهرمانی شهرداری بم و نایب قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ برتر بانوان کشور تصریح کرد: از هیئت‌های شهرستان‌ها خواهش می‌کنم که لیگ‌های شهرستان‌های خود را فعال کنند.

وی در پایان گفت: هر شهرستانی که نیاز به مربی بانوان داشته باشد مربی فوتبال بانوان در اختیارشان خواهیم گذاشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز