رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

شرکت در کلاس دانش افزایی؛ لازمه دریافت مجوز مربیگری

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۶۳۲۷۸
شرکت در کلاس دانش افزایی؛ لازمه دریافت مجوز مربیگری
رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کسانی که مدارک مربیگری دریافت می‌کنند، پس از شرکت در کلاس دانش افزایی، دیپلم مربیگری دریافت می کنند و مجوز مربیگری آنها صادر می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا دادگر در همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان با بیان این که آموزش در همه سازمان‌ها باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: در فوتبال نیز بحث آموزش را باید به صورت اساسی دنبال کرد و آن را پایه حل بسیاری از مسائل دیگر عنوان کرد.

وی افزود: از روسای محترم  هیئت‌های فوتبال درخواست می شود نسبت به معرفی مسئول کمیته اموزش هیات شهرستان تحت مسولیتشان اقدام تا در پیگیری مباحث آموزشی تسهیل شود . ترجیحا کسانی را معرفی کنند که به مباحث آموزش آشنایی بیشتری داشته و در این زمینه کارایی لازم را داشته باشند.

دادگر با اشاره به تغییر در برخی سیاست‌های آموزشی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کسانی که مدارک مربیگری دریافت می‌کنند، اجازه مربیگری را ندارند تا در کلاس دانش افزایی شرکت کرده و دیپلم مربیگری دریافت کنند .

وی ادامه داد: اول مرداد دوره دانش‌افزایی در کرمان برای کسانیکه دارای مدرک مربیگری حرفه ای ، A&B آسیاهستند برگزار خواهد شد که اهمیت ویژه ای دارد و حضور در این دوره برای کسانیکه قصد مربیگری دارند الزامی است .

دادگر با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی متنوع در استان بیان داشت: از همکاران عزیز تقاضا دارم پس از ارائه تصویری روشن از محدوده تحت مسولیتشان و تکمیل فرمهای نیاز سنجی متناسب با حجم فعالیت و نیازهایشان درخواست برگزاری کلاسهای مربیگری را ارائه دهند و اطلاعات مربوط به دوره‌ها را به طور کامل ثبت تا کلاس آموزشی مورد نظر که متناسب با نیاز آن منطقه پیگیری میگردد ، برگزار شود و همچنین از دوستان انتظار دارشم که تعامل خود را با هیئت فوتبال استان بیشتر کنند .

وی افزود: در بحث آموزش در دور جدید تمرکززدایی را نیز در دستور کار داشتیم و با توجه به اطلاعاتی که از سفر به جنوب استان درسال گذشته به دست آوردیم دوره‌های خوبی در اقصی نقاط استان پهناور کرمان برگزارکرده و خواهیم کرد.

دادگر در پایان گفت: باید توجه به قانون سر لوحه کارمان قرارگیرد تا موفق شویم امسال سال انضباط مالی و ساماندهی هیاتهای فوتبال در راستای وظایف ذاتی آنها شعار ماست که حداکثر تلاشمان را برای تحقق این اهداف بامید خدا بکار خواهیم بست .

 

نظر شما