رئیس کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان کرمان:

دوره توانمندسازی روابط‌عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان کرمان را برگزار خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۹:۳۴
کد خبر: ۸۶۳۵۱۸
دوره توانمندسازی روابط‌عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان کرمان را برگزار خواهیم کرد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برگزاری دوره توانمندسازی روابط‌عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان کرمان را تحت نظر کمیته آموزش هیئت در دستور کار داریم که به زودی جزییات این دوره آموزشی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی در همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان با بیان این که روابط‌عمومی باید با بهره بردن از فرصت‌های مناسب، بر روی افکار عمومی تاثیر مناسب بگذارد، اظهار داشت: در هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها با توجه به حجم بالای فعالیت و با توجه به این موضوع که فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیاست و نیاز است با مخاطبین این رشته تعامل مثبتی صورت گیرد، پیش‌تر از هرکدام از هیئت‌های فوتبال در شهرستان‌ها خواستیم که یک مدیر روابط‌عمومی منصوب کنند که این تعامل به حداکثر برسد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روابط‌عمومی‌ها هم باید خود را بروز کنند و همگام با این تکنولوژی‌ها گام بردارند، این تکنولوژی‌های جدید امروزه در شبکه‌‌های اجتماعی بروز قابل‌توجهی داشته است.

امیرخسروی با تاکید بر استفاده هیئت‌های فوتبال از شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی بیان کرد: مهم ترین ویژگی و امکان شبکه های اجتماعی این است که کاربران می توانند محیطی خصوصی را برای خود در این شبکه ها ایجاد نمایند و با عده مشخص و تعریف شده ای در تعامل باشند. شبکه های اجتماعی سرعت نشر زیاد و تأثیرگذاری بالایی دارند. از آن جا که خوراک اطلاعاتی آن ها معمولاً توسط عده زیادی تهیه می گردد بسیار پویا هستند. شبکه های اجتماعی امکاناتی نامتناهی برای برقراری ارتباط بین کاربران دارند که منجر به افزایش مشارکت مردم در فرآیندهای گوناگون اجتماعی گردیده است.

وی ادامه داد: ریاست هیئت فوتبال استان همواره نگاه مثبتی به این حوزه داشته‌اند و جا دارد از ایشان به واسطه این نگاه‌شان تقدیر کنم.

امیرخسروی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی روابط‌عمومی‌‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها تصریح کرد: در راستای استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین و همچنین توسعه نگاه ژورنالستی در سبک اطلاع‌رسانی استفاده از اساتید مجرب را در این حوزه در دستور کار داریم.

وی در پایان اضافه کرد: ادغام روابط عمومی با اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی که گویی کاملاً برای روابط عمومی طراحی گردیده است تحول بزرگی را در روابط عمومی‌ها خواهد داشت که الان هم بعضی از شهرستان‌ها در حال استفاده هستند ولی برنامه‌ریزی شده و هدفمند نیست. برای استفاه بهتر از این امکانات بایست اطلاعات را به درستی دریافت نماییم، خود را محدود به یک کانال نکنیم و شبکه ها و امکانات نرم افزاری متنوعی را برای ایجاد گروه های اجتماعی استفاده نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز