دستاوردهای سفر به تهران و دیدار با رئیس سازمان لیگ فوتسال

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۲:۲۹
کد خبر: ۸۶۴۹۲۱
دستاوردهای سفر به تهران و دیدار با رئیس سازمان لیگ فوتسال
رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان به تشریح دستاوردهای سفر به تهران و دیدار با رئیس سازمان لیگ فوتسال پرداخت.

محسن ربیعی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: دیدار بسیار خوب و راهگشایی با آقای انصاری‌فرد ریاست محترم سازمان لیگ فوتسال داشتیم و در فضایی گرم و صمیمی پیرامون مسائلی پیش‌روی فوتسال در استان صحبت کردیم.

وی افزود: آقای انصاری‌فرد به در خواست آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت فوتبال استان پاسخ مثبت دادند و با درخواست‌های ایشان موافقت کردند.

ربیعی با بیان این که سهمیه‌های دریافت شده در پیشرفت فوتسال استان تأثیر بسزایی خواهد داشت، تصریح کرد: دو سهمیه در تمامی رده‌های سنی (نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در لیگ مناطق کشور دریافت کردیم که در حقیقت گام بزرگی در اعتلای فوتسال استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از آن جا که آقای دکتر قرایی همواره به بخش بانوان توجه خاص دارند،  یک سهمیه هم در لیگ دسته دو بانوان کشور با رایزنی‌های انجام شده گرفتیم.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان به تقدیر و تجلیل انصاری‌فرد از دکتر قرایی به جهت توجه ایشان به فوتسال اشاره و عنوان کرد: یک سهمیه در لیگ دسته دوم کشور برای آقایان هم گرفته شد که با توجه به صعود فولاد بردسیر به لیگ یک کشور، مجددا در لیگ دسته دوم هم دو سهمیه خواهیم داشت.

ربیعی اضافه کرد: در یک ماه آینده آقای انصاری‌فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی به همراه آقای جابری دبیر این سازمان از امکانات سخت افزاری فوتسالی بعضی از شهرستان‌های استان جهت میزبانی اردوهای تیم ملی و بازی‌های آسیایی بازدید خواهند کرد.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه  باید شور و نشاط در فضای فوتسال استان همچون فوتبال راه بیندازیم تا انشاالله امسال لیگ برتری شویم، بیان کرد: دکتر قرایی هفته قبل عنوان فرمودند که امسال باید همچون فوتبال، در فوتسال هم لیگ برتری شویم که در این راستا این سهمیه‌ها گرفته شده تا پیش درآمدی باشد برای رسیدن به این هدف بزرگ.

وی در پایان گفت: باید از آقای دکتر قرایی، ریاست محترم، کاردان و لایق هیئت فوتبال استان به جهت اهمیتی که به فوتسال می‌دهند و بابت هماهنگی این جلسه مفید و حضورشان در این جلسه تشکر ویژه کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز