نماینده ولی فقیه در استان کرمان در شورای اداری عنوان کرد:

دانش، تخصص و تکلیف محوری از اولویت های تحقق مدیریت موفق است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۴:۱۱
کد خبر: ۸۶۷۲۹۵
دانش، تخصص و تکلیف محوری از اولویت های تحقق مدیریت موفق است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دانش، تخصص، کار کارشناسی درست، عقلانیت، اتخاذ تصمیم درست و به موقع و اقدام مناسب با نگاه تکلیف محوری که خود را در پیشگاه خداوند مسئول بدانیم را منجر به مدیریت موفق دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در شورای اداری استان کرمان با حضور استاندار کرمان و معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه تصمیم، اولین گام برای ارائه یک مدیریت موفق و پیشتاز است، گفت: باید اراده اینکه در محدوده مسوولیت خود شاهد یک جریان پویا، قوی و قابل دفاع باشیم در مدیران وجود داشته باشد زیرا تا اراده وجود نداشته باشد، منتهی به تصمیم نمی شود.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه اگر بخواهیم تصمیم خوب و درستی اتخاذ شود باید مقدمات آن به درستی ایجاد شود، تاکید کرد: تدبیر، مولفه دوم برای یک مدیریت موفق و پیشتاز است که جایگاهی قبل از تصمیم دارد.

وی اظهارداشت: افراد تا دانش لازم را نداشته باشند نمی توانند تصمیم مناسب را بگیرند و در این رابطه فرد برای اتخاذ تصمیمات درست نیاز به پشتیبانی های لازم را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حاکم بودن عقل درست در تصمیمات را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر تصمیمی از روی احساسات باشد و عقلانیت در آن کم باشد، از هدف فاصله خواهیم گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه باید تکلیف خود را شناخته و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: تکلیف از مولفه هایی است که مدیران برای عمل به آنچه در دین مبین اسلام از آنها خواسته شده است، باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با نگاه تکلیف محوری در تمامی صحنه های مدیریتی حضور یافته و با تدابیر علمی و منطقی در پیشرفت کشور و استان خود سهیم باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز