تجهیز تالارها به سامانه سنا

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۲:۴۲
کد خبر: ۸۶۷۹۲۶
تجهیز تالارها به سامانه سنا
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از تجهیز تالارها به سامانه سنا خبر داد و گفت: با اتصال به سامانه سنا تالارداران و هتل داران و روسای سالن های همایش بدون مراجعه حضوری به اداره اماکن خدمات دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"اصغر زاهدی"در نشست با روسای اتحادیه ها و مسئولین تالارها، هتل ها و سالن های همایش گفت: با اتصال به سامانه سنا یا همان سامانه نظارت بر اماکن عمومی، اخذ مجوز تالارها، هتل ها و سالن های همایش برای برگزاری مراسمات بدون مراجعه حضوری به اداره اماکن صورت می گیرد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات امنیتی و حفاظتی تسهیل و تعجیل در کار و صرفه جویی در وقت و هزینه برابر قوانین و ضوابط به صنوف تحت پوشش اتحادیه ها می باشد.

"زاهدی"بیان داشت: در فاز اول این سامانه تنها برای اخذ مجوز تالارداران و رستوران ها  نسبت به ثبت تقاضای آنها طراحی شده است و در آینده ای نزدیک اتحادیه های صنایع دستی و اشیا قدیمی، تولیدکنندگان و فروشندگان فرش ، طلافروشان، قنادان، کافی شاپ ها و سفره خانه ها را نیز در بر می گیرد.

در ادامه این نشست"حسینی"نماینده شرکت سوشیانت ضمن ارائه آموزش سامانه سنا به اعضای اتحادیه ها و مسئولان تالارها و رستوران ها تصریح کرد:  مزایای این سامانه قابل نصب بودن بر روی تمامی سیستم هایPC ، لپ تاپ و موبایل بوده و می توان در هر زمان و هر محل حتی زمانی که فرد در مسافرت است با اتصال به اینترنت درخواست های خود را ثبت نماید و از مزایای خدمات آن بهره گیرند.

وی اظهار داشت: کاربران با دریافت یک نام کاربری و پسورد می توانند بدون مراجعه به اداره اماکن و اتحادیه نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام و مراحل تایید اتحادیه و اداره اماکن را از طریق سیستم پیگیری کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز