استاندار کرمان:

بی انضباطی برخی از دستگاه های اجرایی بهبود فضای کسب و کار را با مشکل مواجه کرده است

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۲:۱۳
کد خبر: ۸۶۸۵۷۵
بی انضباطی برخی از دستگاه های اجرایی بهبود فضای کسب و کار را با مشکل مواجه کرده است
استاندار کرمان با اشاره به هدف تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری استان گفت: بدلیل بی انضباطی برخی از دستگاه های اجرایی، فرایند صدور مجوز طرح های سرمایه گذاری در استان با کندی پیش می رود و برای بهبود فضای کسب و کار و ترغیب سرمایه گذاری باید فرآیند صدور مجوزها بیش از یک تا دو هفته طول نکشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد جواد فدائی در یازدهمین جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان افزود: پنجره واحد سرمایه گذاری از اواخر سال 96 با هدف تسهیل در فرآیند صدور مجوزها و استعلامات برای سرمایه گذاران تشکیل شد و در ابتدای کار نیز روال به خوبی طی می شد و استعلامات ظرف یک یا دو هفته آماده می شدند.

وی تصریح کرد: روال فعالیت پنجره واحد با گذشت زمان بدلیل تعدد طرح ها و بی انضباطی برخی از دستگاه ها در پاسخ استعلامات در زمان مقرر و همچنین لزوم انجام بازدیدهای میدانی برای برخی از طرح ها با کندی مواجه شده است.

دکتر فدائی اظهار داشت: از زمان تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در استان تاکنون 111 طرح مورد بررسی قرار گرفته است و تلاش می کنیم با تسریع در فرآیند صدور مجوزها، زمینه برای بهبود فضای کسب و کار در استان فراهم شود.

 

نظر شما