دفاع وینگو از بازیکنان تازه وارد گل گهر؛

بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده ایم/ منظور رسانه ها از بازیکنان اسمی را نمی دانم

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۳:۵۹
کد خبر: ۸۷۰۱۱۹
بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده ایم/ منظور رسانه ها از بازیکنان اسمی را نمی دانم
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم گل‌گهر بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده و همه این بازیکنان در تیم های فصل گذشته خود نفرات تاثیر گذاری بوده اند.

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: در انتهای فصل گذشته و پیش از سفر به کرواسی برنامه های آماده سازی و لیستی از بازیکنان مورد نیازم را به مقامات باشگاه تحویل دادم. وقتی در کرواسی بودم با مسئولان باشگاه ارتباط داشتم و پیگیر امورمربوط به تیم بودم. مسئولان باشگاه بسیاری از نفرات لیست من را جذب کردند.

وی افزود: البته یکسری از بازیکنان به دلیل داشتن پیشنهادهایی از تیم هایی همچون، پرسپولیس،استقلال، پدیده، تراکتور و سپاهان، به سیرجان نیامدند و ما برای پر کردن جای خالی آن ها به سراغ اولویت های بعدی لیست رفتیم. باید بگویم همه بازیکنان با نظر من جذب شده اند

بگوویچ با بیان این که نمی‌دانم منظور رسانه ها از بازیکن نامی چیست، بیان کرد: در نقل و انتقالات خیلی خوب ظاهر شدیم، با توجه به نیازی که در هر پست داشتیم بازیکن به تیم اضافه شده است، اما در برخی جراید مسائلی مطرح می شود که گل گهر بازیکن نامی آنچنانی جذب نکرده است. من نمی دانم منظور رسانه ها از بازیکن نامی چیست، بازیکنان که از لیگ برتر به جمع ما اضافه شده اند نفرات با کیفیتی هستند، بازیکنانی که از سال قبل در جمع ما مانده اند بازیکنانی بودند که ما به واسطه آن ها توانستیم موفق شویم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم از نقل و انتقالات تیمم رضایت دارم، البته شاید یکی دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شوند. اطمینان دارم با این داشته هایمان می توانیم در سال نخست حضور در لیگ برتر از نام و اعتبار فوتبال سیرجان دفاع کنیم و با رسیدن به ثبات لازم شرایط را برای حضور تیم در لیگ برتر محیا کنیم.

بگوویچ هدف اصلی را ماندن در لیگ برتر دانست و گفت: سال نخست حضور گل گهر در لیگ برتر است و بسیاری از تیم ها شناخت آنچنانی از تیم ما ندارند، شاید برخی تصور می کنند ما زنگ تفریح آن ها هستیم، اما من و همه عوامل تیمم تلاش می کنیم تا در نخستین سال حضور در لیگ به ثبات برسیم، هدف اصلی ماندن در لیگ برتر و قرار گرفتن در بین 10 تیم بالای جدول است.

وی افزود: فضای خوبی در سیرجان حاکم است، مردم همان گونه که در سال گذشته کنار تیم بودند، اکنون نیز به انتظار شروع فصل و مسابقات لیگ برتر نشسته اند. ما باید از این ظرفیت و انرژی بهترین استفاده را کنیم و با کمک هواداران خود سیرجان را به شهری تسخیر ناپذیر تبدیل کنیم.

بگوویچ با بیان این که فضای خوبی در سیرجان حاکم است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه عوامل کار ترمیم و تجهیز ورزشگاه امام علی شهر سیرجان با شتاب بیشتری در حال انجام است و امیدوارم با آماده شدن این ورزشگاه بتوانیم میزبانی خوب و آبرومندانه ای داشته باشیم.

وی در پایان گقت: در پایان باید از تمامی مدیران و مسئولان شرکت گل گهر که از تیم و باشگاه حمایت کرده اند تشکر کنم. همچنین باید از مدیران خستگی ناپذیر تیم آقایان جواهری، بدخشان و افسری تشکر ویژه ای داشته باشم، آن ها در این چند ماهه تلاش کرده اند تا گل گهر با بهترین شکل ممکن آماده حضور در لیگ برتر شود.

 

 

 

نظر شما