کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در شهر کرمان به زمین زده شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۲:۵۲
کد خبر: ۸۷۰۷۱۱
کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در شهر کرمان به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان کلنگ احداث دومین مدرسه خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صبح امروز یکشنبه ۲۳ تیر ماه ۹۸ با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی، کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز مرحوم مهندس بهنام برخورداری و مرحومه عصمت ابراهیمیان در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان به زمین زده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ابتدای این مراسم لازمه توسعه یافتگی کشور را توجه ویژه به آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: ما باید تلاش کنیم در بحث مدرسه پویا با نشاط و سرزنده به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه در مدارس خیرساز نشاط و شادابی دو چندان خواهد بود، بیان داشت: خیران مدرسه‌ساز با عشق و علاقه در این راه خیرخواهانه قدم نهاده اند.

اسکندری نسب گفت: در شهر کرمان در نواحی یک و دو از نظر فضای آموزشی با مشکل جدی مواجه هستیم و خیرین مدرسه‌ساز باید در این امر آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان توجه به نیروی انسانی کارآمد در مدارس و تجهیزات مناسب را برای رضایتمندی خانواده‌ها لازم و ضروری دانست و بر این امر تأکید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز