معاون استاندار در آئین معارفه فرماندار رودبار جنوب:

وظیفه خطیر فرمانداران همراهی با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن هاست

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۳:۲۷
کد خبر: ۸۷۰۷۳۸
وظیفه خطیر فرمانداران همراهی با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن هاست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: وظیفه خطیر فرمانداران در شرایط کنونی کشور، شناخت ترفندهای دشمنان و همراهی با مردم برای رفع مشکلات بویژه اقتصادی آن هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان رودبار جنوب با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) درباره تلاش برای برطرف کردن اندوه و مشکلات مؤمنان افزود: میز و مسئولیت و تمامی پست ها اعتباری و موقتی هستند و آنچه از هر مدیری به یادگار می ماند؛ کارها و قدم ها او برای رفع مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: شهرستان های جنوبی استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خاص خودشان هستند و علیرغم همه زحمات صورت گرفته برای توسعه این مناطق، اقدامات زیادی باید برای پیشرفت آن ها صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به ضریب شاخص های امنیتی شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: باوجود اینکه آمار حکایت از جایگاه مناسب ضریب امنیتی منطقه به نسبت متوسط کشوری دارد اما لازم است شاخص های امنیتی در منطقه افزایش یابد.

 بصیری با ارائه آماری درباره شاخص های امنیتی شهرستان رودبار جنوب گفت: روند شاخص های امنیتی در سه ماهه اول سال 98 به نسبت مدت مشابه سال 97، رشد مثبتی را نشان می دهد و وضعیت در پنج شاخص امنیتی از 9 شاخص مورد بررسی سبز است.

وی با اشاره به برخی از پتاسیل های شهرستان رودبار جنوب افزود: وجود ظرفیت های مختلف کشاورزی، فرصت های موجود برای ایجاد صنایع تبدیلی  و فرصت های صادراتی در بخش کشاورزی، مسطح و حاصلخیز بودن خاک منطقه، وجود آب های سطحی فصلی و بسیاری از ظرفیت های مختلف زمینه را برای توسعه به عنوان مهمترین مسأله شهرستان رودبار فراهم کرده است.

این مقام مسئول همچنین وظیفه مسئولین را تبدیل تهدیدات به فرصت ها دانست و ابراز داشت: باوجود همه پتانسیل ها برای توسعه رودبار جنوب، تنگناهایی مثل گستردگی و پراکندگی روستاها، وجود خشکسالی های پیاپی، عدم وجود سیلو و سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی و دوری از مرکز استان مسیر توسعه منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

 

نظر شما