پورابراهیمی:

علی رغم همه تحریم ها، توسعه فعالیت‌ها و روند خدمت رسانی در کشور متوقف نشده است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۴:۳۷
کد خبر: ۸۷۱۲۹۶
علی رغم همه تحریم ها، توسعه فعالیت‌ها و روند خدمت رسانی در کشور متوقف نشده است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم همه سختی ها، توسعه فعالیت‌ها و روند خدمت رسانی در کشور و روستا‌ها متوقف نشده و باید استمرار یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی؛ در بازدید از اداره مخابرات استان کرمان به برنامه ریزی‌ها از دولت اوباما برای تحریم هوشمندانه ایران اشاره داشت و گفت: با جود تحریم‌های بسیار سخت که دشمن علیه حرکت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شد، اما مسیر حرکت ما هیچ تغییری نکرده است.

وی بیان داشت: پیش بینی دشمن بر این بود که طی شش ماه اقتصاد ایران فلج می‌شود، در دولت ترامپ تحریم‌ها با چند برابر و شدت بیشتر ادامه یافت و سال ۱۳۹۶ اوج تحریم‌ها علیه ایران اعمال شد.

پورابراهیمی افزود: در آمریکا ۴۰۰ نفر کارشناس و تحلیل گر روزانه، رصد اقتصاد ایران را به صورت ریز و حتی شرکت‌های بخش خصوصی را انجام میدهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بانک جهانی اخیرا در گزارش اقتصادی خود پیش بینی کرده که نرخ رشد اقتصادی ایران به تدریج به سمت مثبت حرکت می‌کند و اقداماتی هم در داخل کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: این دوره زمانی سختی که در ایران شکل گرفت و مشکلات معیشتی و اشتغال و ... را برای مردم ایجاد کرده است، باید کمک کنیم که زودتر برطرف شود.

پورابراهیمی بیان داشت: به فضل الهی با همین اقدامات سازمان‌ها و ادارات که هر چند در حد مطلوب نیست، اما علی رغم همه سختی‌ها توسعه فعالیت‌ها و روند خدمت رسانی در کشور و روستا‌ها متوقف نشده و باید استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است، گفت: قدرت نظامی جهوری اسلامی به حدی رسیده که فوق سری‌ترین هواپیمای جاسوسی امریکا را می‌زند و آن‌ها هیچ صحبتی نمی‌توانند داشته باشند.

پورابراهیمی اظهار داشت: بعد از زدن پهبادآمریکایی توسط ایران، آمریکایی‌ها در دنیا بی آبرو شدند و این توان و اقتدار نظامی و مخابراتی ایران را نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در موضوع اقتصاد ایران هم پایان آثار تحریم‌های اقتصادی امریکا فرا رسیده است.

وی اتحاد و همدلی در ایران را عامل قدرت کشور دانست و گفت: افزایش پهنای باند که در استان دنبال می‌شود زیر ساخت اصلی در حوزه مخابراتی است و اقدامات خوبی هم در بخش‌ها و روستا‌ها انجام شده است.

پورابراهیمی بیان کرد: تقویت و کمک به حوزه مخابرات هم باید صورت گیرد، اماده ایم در حوزه فضای تصمیماتی که به شرکت مخابرات در حوزه خدمات به مردم، کمک به پرسنل و خدمت به بازنشستگان این مجموعه را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: همان طور که به نیابت از مردم برای مطالبات آن‌ها پیگیر هستیم، وظیفه داریم به شرکت مخابرات هم کمک کرده و نیاز‌های ان‌ها را تا حد امکان براورده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز