امروز رخ داد؛

افتتاح سه پروژه عمرانی ورزشی و نیروگاه خورشیدی / بازدید از پروژه های مختلف عمرانی

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۷۲۳۸۶
افتتاح سه پروژه عمرانی ورزشی و نیروگاه خورشیدی / بازدید از پروژه های مختلف عمرانی
استاندار کرمان در سفر به شهرستان انار، سه طرح سالن ورزشی، نیروگاه برق خورشیدی و زیر گذر ورودی گلشن را با اعتبار چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان افتتاح و از 8 پروژه در بخش های مختلف زیربنایی. و عمران روستایی و شهری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی همراه با جمعی از مدیران استان با هدف افتتاح و بازدید از پروژه های مختلف صنعتی، درمانی، ورزشی، آبخیزداری و همچنین شرکت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید وارد شهرستان انار شد و مورد استقبال نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

استاندار کرمان در اولین برنامه این سفر با حضور در روستای محمد آباد ساقی دو پروژه ورزشی و نیروگاه برق خورشیدی را با اعتبار دو میلیارد تومان افتتاح کرد.

بنا به این گزارش، ساخت سالن ورزشی چند منظوره این روستا از سال 1382 با سرمایه دولتی و کمک های خیرین شروع شد و در نهایت با صرف اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومانی توسط استاندار کرمان افتتاح شد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان همچنین نیروگاه خورشیدی 100 کیلو واتی این روستا را که با سرمایه 800 میلیون تومانی بخش خصوصی ساخته شده است، افتتاح کرد.

بنا به این گزارش، استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان انار، از پروژه پخش سیلاب بیاض بازدید و بر لزوم انجام طرح های آبخیزداری برای ذخیره آب های سطحی تأکید کرد.

افتتاح زیرگذر امام حسین در ورودی روستای گلشن که کار ساخت آن از 1395 آغاز شده است؛ از دیگر برنامه های این سفر بود. برای ساخت این زیرگذر، دو میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و 120 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستای گلشن هزینه شده است.

بر پایه این گزارش، استاندار کرمان و هیأت همراه همچنین از بیمارستان 32 تخت خوابی و مجتمع ادارات در حال احداث شهرستان انار، تقاطع غیر همسطح در حال احداث ورودی شهر انار از مسیر بندرعباس بازدید کردند.

بازدید از کارخانه سیم و کابل پیشرو، شرکت مفتول آلومینیوم، کارخانه لوله و شرکت تولید شیشه و همچنین بازدید از محل احداث مجتمع گردشگری انار از جمله برنامه های دیگر دکتر فدائی در این سفر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز